Varm men bra helg

Ligger här och kan inte sova, det gör ont lite överallt i kroppen. Det är egentligen helt sjukt vad kroppen kan göra. Jag skapar en människa i mig så det är inget konstigt att det gör ont. Fast jag hade ju hellre varit utan.

Mamma och pappa har varit här ihelgen, tror det blir sista gången innan det finns ett barnbarn med :) Jag har blivit bortskämd, mamma har handlat kläder till både mig och bebis och pappa köpte nya utemöbler till den andra balkongen. Jag kan inte önska mig bättre föräldrar. 
Jag smälter nästan av värmen, nu står två fönster plus en dörr öppen här hemma. 

Nu har E kommit hem igen, nu hoppas jag han tänker stanna hemma ett tag :) över nätterna menar jag. 

Nu är det måndag, vilket betyder 35+6 och 4 veckor kvar. Om högst 6 veckor så finns hon hos oss. Overkligt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0