22/9

Ännu en helg har gått, en lugn sådan. Jag kände att jag ville träffa människor denna helgen, vi blev bjudna på väldigt god mat hos T och M, men Ebba hade inte lika kul, runt halv nio fick jag åka med henne hem, eller jag fick stanna på vägen för någon hade inte kul i baksätet och skrek lungorna av sig. Lilla fis, inte alltid kul att vara bebis. Men hon somnade tillslut efter mycket tröstande. Nu har vi beställt hem en dyna som ska göra det svalare i babyskyddet.
Sen ska vi kolla om jag kan ha babyskyddet där fram i min bil, jag tror hon får tråkigt där bak ensam..

Idag har vi haft en slödag inomhus, det har regnat och blåst rejält ute. Legat och tränat på mage, hon börjar tycka det är lite roligt nu iaf. Tycker jag märker stor skillnad sen vi var hos sjukgymnasten för en vecka sen. Det blev en uppföljning på Ebba efter fl, både läkarbesök och sjukgymnasten. Så förra måndagen var första besöket hos sjukgymnasten, sen ska vi dit igen när hon är 7 månader. Men hon gör allt som en 3 månaders ska, att hon har höger som favorit märks lite. Så mer träning till vänster. Men mycket på mage under vaken tid. 

Nästa vecka åker E till Tyskland tors-sön, men mamma och pappa kommer på fredagen så jag blir inte ensam. 

Beställde den nya iphonen, hoppas den kommer denna veckan så jag kan sälja denna. Så jag har lite pengar när vi firar 9 år tillsammans. Vi åker ner till Vetlanda då är det tänkt, mamma och pappa får sitta barnvakt medans vi går ut och äter. Jag ser fram emot lite ensamtid med E. Och eftersom vi går ut och äter i Vetlanda så blir det ingen lång stund heller. Så jag klarar mig nog utan Ebba den lilla stunden :) 

Ne det är snart dags för sängen. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0