Inte sova..

Ojoj nu har det varit 4 nätter i rad som Ebba bökat på nätterna, först så är hon mycket svårare att få att somna på kvällarna. Innan så somnade hon runt 21, dessa dagar runt 23. Sen vaknar hon efter 2 timmar, äter och rullar fram och tillbaka flera gånger. Min sömn har varit enormt liten dessa dagar. Jag tycker jag är en robot i vanliga fall för jag inte behöver mycket sömn och klarar dagarna bra ändå. Men såhär lite gör mig så trött och slut. 

Vi ska ändra så babyskyddet ska vara fram i min bil, då hoppas jag att Ebba tycker det är lite bättre så hon och jag kan åka ner till Vetlanda ett tag. 

Nu ligger hon här i sängen och sover, bara för det kan jag inte sova. 

Funderar på att gå till maxi när hon vaknar, sittvagnen går bättre än liggdelen. Egentligen rekommenderar dom nog inte att börja med den än men vi är inte ute så långa stunder. Och är Ebba nöjd borde det vara det som räknas. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0