Tiden springer

Tiden springer iväg, på söndag blir Ebba en månad redan.. Älskade bebis. Vi har haft 4 bra dagar i Vetlanda, blivit bortskämda alla 3. 
Men nu är vi tillbaka i den heta lägenheten, jag vill gärna ha ett hus nu. Det är tur vi inte använder övervåningen för det går knappt vara där, det är så varmt. Om Ebba ska kunna bo där uppe sen kommer vi behöva ha en ac. 

Jag älskar sommaren i vanliga fall men just nu är den bara för varm, det är varmt för Ebba och jag får inte bada :( 
Sen har jag många kilon kvar innan jag vill visa mig i bikini. 
Vi gillar nog sommar 2015 istället. 

Nej nu ska jag klistra in lite kort i albumet medan Ebba sover.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0