Vart är vårt hus?

När ska vårt drömhem komma ut? Och varför är vissa mäklare så ointresserade? Och varför är vi så sega?!
Jag vill flytta nu, jag vill att Ebba ska kunna krypa och gå runt i något större. 
E är mycket mer kräsen på område än jag, vi vill helst Gäddeholm men jag kan ändå tänka mig flera andra områden. 

Om 2 veckor är Ebba redan 4 månader, det ska bli kul och se hur hon reagerar på smakportionerna. Hon pratar mycket mer nu, och ler ofta. Självklart har hon skrikiga stunder också, mest på kvällarna. Och om vi åker bil en kortare stund. Men hon gör mig så lycklig. Att vakna och få se hennes leende kan inte göra mig något annat än lycklig och glad. 

På tors åker E till Tyskland, men mamma och pappa kommer och gör mig sällskap under helgen. Jag hoppas verkligen dom flyttar till nkpg, vore så skönt att ha dom närmare. Jag är inte den som kräver så mycket socialt men det hade varit skönt att ha dom närmare. 

Nej jag ska ta och hoppa in i duschen innan Ebba vaknar upp och vill äta.. Jag tror det kommer dröja innan denna lilla tjej sover hela nätter :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0