Förkyld..

Har en lite förkyld bebis här hemma, hon har även haft lite feber. Min lilla älskling. Hon sov så dåligt mellan ons-tors och var väldigt skrikig igår kväll. Jag var riktigt trött idag på morgonen men vi har kunnat sova en hel del under dagen som tur var. 
Nu låter hon ganska så täppt när hon sover så jag kommer nog inte kunna sova så mycket inatt. Dumma förkylning, E får isolera sig nästa gång han är förkyld :)

Hade tänkt att åka iväg på lite egentid ihelgen men är hon dålig så låter jag bli. Behöver verkligen klippa mig, det är nog över ett år sen det gjordes. 
Hon hade ingen feber nu ikväll men man märker på henne att hon inte är riktigt som hon brukar. 

Ne jag ska ta och fortsätta leta efter en dopklänning..

















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0