Semester

Detta året blir det en lite annorlunda semester än vad vi är vana vid. Vi är just nu i Vetlanda och söndag-måndag var vi i Karlskrona. Vi gjorde egentligen inget där mer än bodde på hotell. Vi hade fin utsikt. 
Vi har haft det så skönt när vi bott i mamma och pappas hus och inte behöver tänka på att stänga alla dörrar tack vare katterna. Men imorn måste vi tillbaka till bastulägenheten. Vi kan inte be Nanna titta till hårbollarna hur länge som helst. 
Tänk att Ebba redan är lite över 5 veckor, det är sån skillnad på henne nu än när hon var 1 vecka. Nya ljud och hon följer en med blicken. Ett leende kommer ibland också och då smälter jag :) Men hon är en riktig bufftjej, kan buffa på hur länge som helst. Matglad är hon också. Sömnen tycker jag blivit bättre också, får iaf sova 4 timmar i streck nu. 
Nu har vi bara en vecka kvar med E innan han börjar jobba. Vad annorlunda det kommer bli, jag har ju haft turen att ha honom hemma sen hon föddes med undantag på en dag. Men det ska Ebba och jag klara av :) vi ska gå många promenader.. Måste ju börja arbeta av fettbältet på kroppen. Jag trodde inte det var möjligt med mer kärlekshandtag än före graviditeten, men jorååå, dom har jag tydligen arbetat på bra med. Men vi låter semestern (E's) ta slut först. 

Ne nu är det dags att få i sig lite mat.,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0