Onsdag

Onsdag och inatt tyckte Ebba att det passade att vakna väldigt ofta. Ebba är en väldigt morgonglad bebis som tur är, hon är nästan som gladast på morgonen. Min lilla plutt. 

Igår var vi på visning i tidö lindö, inget som vi fastnade för, 4 sovrum och EN toalett? Och ingen tvättstuga. Sen var det fler saker som vi inte tyckte om. Och priset var väldigt högt för det huset. Så vi letar vidare..

Ebba och jag var ute i bärselen, märkte att barnshopen låg ca 5-10 minuter härifrån, jag har aldrig varit där innan. Ebba sov så gott i selen så jag kunde kika lite. Dyra barnkläder, förutom de begagnade. Sen när hon är lite större kan man ju köpa lite dyrare kläder men nu växer hon ut dom så snabbt. Köpte en liten filt och en dregglis, Ebba dreglar  ner allt nu. Tänkte köpt en som det stod mormors ögonsten på men då hade jag velat ha något med morfar också, men fanns bara en tråkig morfars kompis, kunde det inte finnas morfars ögonsten också? Så det fick bli en som det stod mammas prinsessa på. 

Helgen som kommer ska vi ner till Vetlanda, ska bli kul att träffa mamma och pappa. Fast jag tror nog dom längtar lite mer efter Ebba nuförtiden :) förståligt! Sen kommer dom upp hit om 2 veckor, jag blir ju 29(!!!) nästa helg. Fyfan vad gammal jag börjar bli. 
Jag har även bokat upp dom när E åker på oktoberfest i början av oktober :) 

Nu låter det som Ebba vaknar igen.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0