En bättre dag

Jag behövde tydligen bryta ut lite, kändes bättre igår. Rädslan kommer nog sitta i ett bra tag till men inte lika starkt. 

Vi har haft en lugn och skön midsommarhelg, Ebba har blivit bortskämd av alla möjliga med fina presenter. Tack alla! Jag och E har blivit bortskämda och fått lite sovmorgon. När Ebba vaknat och velat ha mat runt åtta ( hon är vaken större delen av natten)så har hon först fått äta och sen har mamma och pappa tagit henne medan vi fick sova vidare några timmar.  Skönt för oss och mamma och pappa var bara glada över lite egen tid med sitt barnbarn. Men idag har dom åkt hem, men jag tror vi ses snart igen. 

Nu ligger lillfis på mitt bröst och sover, hon gör massor med grimaser, gärna på samma gång också. Min älskade dotter, jag älskar dig mer än jag någonsin kunnat ana. Och kärleken för E bara växer, jag är så glad att jag har honom. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0