3 månader

Igår blev Ebba 3 månader, min bebis är inte så liten längre. I fredags fick hon sina första sprutor, jag tyckte så synd om henne. Måste gjort jätteont när hon fick i varje lår :( blev så ledsen min lilla fis. Hon fick lite feber på fredag kvällen och har varit lite tröttare under helgen. 
Mamma och pappa har varit här under helgen. Shoppat lite som vanligt :) igår köpte vi hem indiskt från Laxmi, var längesen sen sist. 

Idag har vi varit och röstat, det ska bli så skönt när det är över, antar att det kommer tjatas några dagar till. Låt folk rösta precis på vad dom vill, är så tröttsamt när folk försöker övertala folk att rösta på annat.. Jag skulle aldrig i mitt liv rösta på F!, men vill folk rösta på dom så tänker jag inte övertala dom. 
Nej jag hoppas på mindre tjat om politik om några dagar.. 

Men jag ska faktiskt fortsätta titta på valvakan.. Lite intressant är det ju allt.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0