Trevlig helg.

Då var helgen över igen. I fredags följde jag med jobbet ut och åt, en jobbarkompis som gick i pension. Vi var på Harrys, så det var bra fram tills discot började, då var det så kass luft så jag åkte hem istället. Inget ställe för stor mage kände jag. 
Igår blev vi bjudna på middag hos C och M, super gott. Och så såg vi på Eurovision förstås, tycker inte att rätt låt vann. Jag tror heller inte låten vann för att den var den bästa. För det fanns bättre. Men kul för henne/honom. 

Idag har jag sovit väldigt mycket, känns som en period av trötthet är påväg tillbaka igen. Kanske inte så konstigt, går in i v35 på tisdag och imorn är det 6 veckor kvar. Och igår när vi var ner på stan i sväng på dagen så kändes det som om jag sprang ett maraton av att gå. Jag måste påminna mig själv tills nästa graviditet att jag behöver ha bättre kondition och träna kroppen. För jag trodde faktiskt aldrig att det skulle vara såhär tungt. Visst gör mina massor med extrakilon en hel del också. 
Jag ska försöka göra min nästa graviditet lite enklare så gott det går, vissa saker kan jag ju inte göra något åt. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0