Rädsla

Ingen vidare kväll, jag har inte känt av bebis i magen på samma sätt som jag brukar idag, hon är nästan alltid livligast på kvällen, men idag har det varit väldigt lite i huvudtaget. När jag inte fick någon respons av att dricka kallt vatten eller att buffa på magen blev jag faktiskt rädd och orolig. Ringde 1177 och dom bad mig ringa fl, ringde dit och dom sa att jag fick komma in om jag var orolig. E var på aw i Sthlm så jag åkte in själv. 
Efter ett tag då dom lyssnat både på mitt hjärta och hennes så började hon både hicka och leva rövare precis som vanligt. Allt var bra, fick även se henne i ultraljud igen, hon ligger tydligen med ryggen på något konstigt vis som gjorde att jag kände av henne lite mindre. Men efter att kommit hem igen så känns hon precis som normal igen. Fy vad rädd jag var ett tag. Skrämde nog upp E också som fick ta tåget hem. 
Lite rädd över hur det kommer bli när det väl är dags, dels är E dålig på att svara i telefon och dels att det kommer ju ta en timma innan han hinner hem från Sthlm. Hoppas hon väljer att komma ut under någon natt. 

Nu ska jag försöka sova lite. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0