Helo

Då vart det fredag igen, denna vecka gick ju ganska så snabbt ändå. 
Har inte gjort så värst mycket, var till min träliga läkare, nu får jag vänta och se vad fk säger. Nekar dom mig så hoppas jag dom förväntar sig en utskällning. Jag har aldrig haft med dom att göra innan och det är inte så att jag tycker det är kul att vara hemma. Sen anser jag inte det är okej att jag skattar för att vissa lata människor ska få bidrag men jag får ingen ersättning när jag väl behöver den ersättningen. Nu menar jag lata som lata, inte sjuka människor. 

Resten av vagnen kom i måndags så nu är den hel och väntar på att fisen ska ligga i den. Det är en bra bit kvar och jag vet inte vad jag ska göra för att få tiden att gå. Tycker jag blir trött av att göra väldigt lite, kan ha energi en timma sen försvinner den. Det är endel att göra här hemma men de flesta kartonger är E's. 
Saker försvinner alltid i en flytt, restaurangchansen är borta, fick även en rabattkupong på Lekmer när vi köpte vaggan som är borta. Tänkte köpa skötväska och kunde fått den billigare om jag hade någon utav dom. Dumt! 

Imorn åker vi till Falun och tittar på världscup, jag sa att jag följer med om det finns sittplats och det ska det göra, annars får E agera stol. 
Jag äger dock ingen jacka som går att stänga längre, dragkedjan gick sönder för någon dag sen, magen är ganska så stor nu. Så håll tummarna att det inte är så kallt i Falun. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0