Helgen är över

Det var ju inte direkt att bara åka till Falun och sätta sig på en plats, jag skulle inte göra om det gravid. Min kropp var och är fortfarande lite död. 

Somnade i bilen både påvägen dit och hem. På kvällen åt vi på fragolino. Jag tror inte jag följer med ut något mer nu, det är trevligt med sällskap men att gå ut nykter är inte så spännande. Och sen är det inte lika kul att gå ut och äta längre. Visst kan det vara gott, men det är godare med ett glas vin eller öl till. E får gärna gå ut, men jag vill nog stanna hemma och kunna lägga mig precis när jag vill. 

Nu tänkte jag snart sova, haft huvudvärk hela kvällen och försöker att låta bli tabletter även alvedon. Så jag får försöka sova bort värken istället. 

Nattinatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0