Väntan

Nu börjar det kännas som en rejäl väntan. Allt är inhandlat (tror jag) som behövs. Nu vill jag gärna att hon kommer ut, inte imorn för då är E i Göteborg. Men efter det får hon gärna komma. 
Imorn ska jag till bm igen, om jag kommer fram, det är ju för tjyven studenten. Får se om hon fixerat sig nu, häromdan var jag säker på att hon gjort det då varje rörelse kändes där nere, men dagen efter var det tillbaka till det normala igen. 

Jag tror Skilla förstår att något är "fel" med mig, hon följer med mig överallt nu. Hon mer eller mindre vaktar mig. Mina hårbollar :) 

Har köpt sånt där hallonbladste, får se om det kunde vara till någon hjälp. Jag tror ju hon kommer när hon är redo men jag hjälper henne gärna lite på traven :)

Nej jag ska väl rulla ur sängen och ta på en maskin tvätt. Lovade visst mannen här hemma det. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0