21/1

Sitter på jobbet och ska snart in till kund. Mina fötter och rygg är helt slut. Jag förstår faktiskt inte hur jag ska klara av flera månader till på jobbet. Det lär ju inte bli enklare och jag kommer inte bli lättare heller. 
Nu jobbar jag onsdag och torsdag sen har jag 3 dagars ledigt. En helg utan visning, fyfan vad skönt. Inga måsten. 
Vi tänkte åka till Örebro och kolla barnvagnar, det är ju inte lätt det där. Crescent Classic verkar liten och smidig men vi vet inte riktigt om den går in i E's bil. För den går visst inte att dela. 
Men vi ska nog hitta på något. 

Ne nu kallar jobbet, får fortsätta mörda mina stackars fötter. 

Vet inte vart jag fått Örebro från, Stockholm verkar det få bli. Babyland ligger där och dom har en vagn som jag vill se i verkligheten. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0