Världssämst kondition

Jag har så dålig kondition just nu så det finns inte. Som rökare hade jag bra mycket bättre kan jag lova. Jag förstår att graviditeten kan göra så med kroppen och att jag inte rör mig så mycket hjälper ju inte till. 
Jag måste börja röra på mig lite mer även om det gör ont i fötterna. Får väl gå 30 minuter bara, sen brukar det göra ont. För som det är just nu så blir jag andfådd av minsta lilla. Och så jäkla klumpig som jag är och känner mig. Jag har så lång tid kvar att det borde vara förbjudet att gnälla nu för det kommer bara bli värre. Fan! Jag älskar känslan när hon sparkar där inne men att bli en sån här jäkla klump är jobbigt. 
Tills nästa gång ska jag varken bli en tjockis eller tillåta mig ha en så dålig kondition. Klarar man ens av att föda med denna kondition?! 

Jag hoppas jag kan gå tillbaka till jobbet även om det bara skulle bli halvtid, då måste jag röra mig, men fyfan vad tungt det kommer att bli. Jag vet inte hur jag skulle klara det men det vore skönt fall det gick. Tiden går snabbare och jag får träffa människor. 

Nej nu ska jag se lite Sopranos innan sömn. Vi har börjat titta på det i brist av GOT.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0