Uttråkad

Nu har jag snart varit hemma i 3 veckor. Jag blir uttråkad och tiden går sakta. Jag försöker packa allt som går. 
Det blir lätt att man halkar in på barnkläder/möbler. Och så pratar jag med mamma som säger att hon skulle kunna köpa en vagga till oss. Jag har världens bästa mamma och jag är något bortskämd ibland. Jag har pratat om att det vore smidigt med en vagga som är mindre i vårt sovrum, men tyckt det är onödigt när bebis växer ur den inom några månader. Meeeen när mamma betalar så kan jag nog inte säga nej. Jag måste bara se om jag kan hitta vaggan i Västerås så jag kan få titta på den live. 
Så ser den ena ut iaf, finns en till i Troll men jag tror den är lite större. 
Igår beställde jag en skötbädd då vi kommit på att vi kommer ha en lång bänk i badrum och i början inte behöver ha skötbord. För hon kommer sova hos oss i början sen kommer hennes sovrum vara på övervåningen. 
Vad jag längtar till flytten så jag kan få börja pyssla i bebisrummet. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0