Mitt i natten

Mitt dygn är förstört sen jag vart sjukskriven. Jag är inte trött på samma sätt som jag var i början men det är jag ju glad över.

Idag skrev vi kontraktet för hyreslghn. Det är snart bara 2 veckor kvar, oj! 

När mamma och pappa var här så blev det lite bebis shopping men vi eller mest jag hittade inga påslakan för spjälsängar som jag tyckte var söta. Nu beställde jag två olika på nätet istället en med nalle puh, tyckte den var lite söt iaf, sen något rosa. 
Vi har lagt ut spjälsängen igen men även om den inte blir såld köper vi ny. Det får nog bli en enkel vit från ikea :) 

Köpte nya skor idag, så imorn tänkte jag gå en sväng för att se om fötterna blivit något bättre. Annars tror jag knappt att dom kommer bli det heller. Jag tror inte E förstår riktigt hur ont det gör när jag gått lite längre. Jag har ett jobb där jag går/står nästan hela tiden, jag har en rast om dagen som jag äter och ska koppla av på. Hade jag suttit på ett kontor så hade inte detta varit ett problem, för gå fram och tillbaka till jobbet går ok. Men sen behöver jag vila annars gör det ont. Men man kan ju hoppas att skorna gör skillnad, för jag förlorar ju pengar på att vara hemma. Sen saknar jag några arbetskamrater också. Blir ju inte så social av att vara hemma. Katterna går tyvärr inte att prata med. 

Nu är det dags för sängen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0