God natt

Mitt dygn har blivit lite rubbat sen jag började vara hemma.. 
Idag kom mamma och pappa, tidigare än väntat men det gjorde mig inget alls :) mamma hade köpt lite söta bebis kläder som vi fick. Man kan inte riktigt tro att hon kommer vara så liten. 
Vi har ju köpt en beggad spjälsäng men nu har jag börjat ångra mig. Den har annorlunda mått mot andra spjälsängar, vilket gör att madrass plus allt det andra verkar svårare att få tag i. Sängen vi har nu är väldigt söt men jag vet inte om jag ska sälja den vidare ändå? 

Nu är det dags att sova, skilla har intagit sin sovplats vid mina fötter såklart.. Bäst hon sover där nu för när den lilla har kommit är det slut med det.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0