En vagga

Det har verkligen blivit en bebis blogg nu, men för tillfället så är det ju bara det mina tankar går till. Jag gör ju inget vettigt om dagarna heller. Åker till maxi då och då.. Yeey happy life. Vi har fullt med flyttlådor sen förra lgh som skulle behövas kikas igenom, men jag ska varken klättra eller bära tungt så jag måste isf be E att ta upp dom. 
Åkte ut till Erikslund för att kika på vaggan, den fanns där, fast inte i lager. Och eftersom jag har svårt med att vänta även att vi har lång lång tid på oss så beställde jag genom nätet. Nu är det en hel del som ska komma inom kort, sängkläder till vanlig spjälsäng ( undra om det funkar i vagga också?), vagn/babyskydd, skötbädd och vaggan plus madrass. Jag hoppas att allt förutom vagnen kommer innan flytt. För den har jag meddelat om att vi flyttar. 

Fisen i magen har minsann lärt sig sparkas och det mycket. Hinner knappt lägga mig ner innan hon är igång. Men det är bara mysigt och det känns skönt att veta att hon lever där inne :)

Imorn är det dags för läkarbesök igen, nu fick jag bara tid för sjukskrivningsförlängning. Men jag hoppas ju att han åtminstone tittar på fötterna. Jag misstänker hälsporre men jag vet inte. Vi får väl se om han kan ge någon information imorn. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0