Jag fick rätt!

Äntligen gav mig fk rätt. Inte en dag för sent. Nu kan jag äntligen byta till en annan läkare. 

Igår gick jag upp med tuppen och tittade på speedway, tyvärr somnade och vaknade till det sista heatet. Jag är inte van att gå upp 7 längre. Och lika bra att sova medans man kan, sen finns den tiden inte längre sägs det. 

Jag, E och A åkte till Enköping av alla ställen igår och åt middag. Helt okej mat, tog lite lång tid innan vi fick maten men annars okej. Men bästa var efterrätten, glass, grädde och chokladsås. Mums. Är det något jag ätit mer utav sen jag blev gravid är det glass. 

Nu vill jag att dessa två kommande veckor ska gå. Vi åker till Vetlanda över påsk. Min bror kommer nog ner också. Han får väl en chock av vilken tjockis jag blivit. Äsch, man får kalla mig tjockis tills jag fött, sen får ni hålla tyst :) 

På tisdag går jag in i v30!! Förstår ni vad veckorna har sprungit iväg, jag var ju nyss halvvägs?! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0