Tröttast

Idag är jag ledig, jag och Sture delar filt i soffan :) Jag är så satans trött, känns som om jag skulle kunna sova dygnet runt, men det kan jag ju inte göra. Får man skylla på att hösten är på ingång, eller den är väl redan här. Vad jag önskar jag hade pengar att åka iväg på en solsemester. Men jag tror faktiskt jag får försöka hålla mig till nästa år.
De här 2 närmsta veckorna kommer väl springa iväg, ihelgen kommer ju mamma och pappa och då är det speedway som står på schemat. Och på söndagen åker E iväg först till sthlm för att på måndagen(?) åka till München på oktoberfest, jag är liiite avundsjuk, inte för öldrickandet skull utan München, jag vill gärna åka dit igen. Sen kommer han tillbaka på onsdagen och på fredag natten åker jag till Ullared!! Det är nästan så M får sätta mig i koppel för jag hittar inte där :) Det finns egentligen inget som jag behöver, men det är snart 8 år sen jag var där så det ska nog bli kul.. Borde kanske ta på skydd, med tanke på att det är en lönehelg som vi åker dit..
 
Nej jag tror jag får slita mig från soffan snart, tvätten minskas aldrig här hemma..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0