5:2

Börjar denna vecka med en ny diet, 5:2 dieten, det borde man väl kunna klara av, 2 dagar i veckan ska man äta högst 500 kcal, resten av dagarna får man äta på som vanligt. Så idag har jag fått i mig räksallad och tonfisksallad. Vi får väl se hur länge jag klarar av det.
 
Det här att vara tillsammans med en envis en kan vara lite drygt ibland, som med boende, det blir så inriktat på få ställen, antingen väldigt centralt i lägenhet eller ett hus lite utanför Västerås och helst väldigt lite grannar, inga hus som ligger direkt intill. Jag börjar bli mer och mer sugen på hus, just för att slippa flytta så mycket i framtiden. Nu har jag ju ett körkort så att bo lite utanför gör mig inget. Men att hitta ett hus i E´s smak är väldigt svårt.
 
Nu hoppas jag denna vecka går snabbt, jag längtar efter min tårta på fredag :) Och så längtar jag efter kräftor. Och på fredag åker vi ner till mamma och pappa. Borde bli en bra vecka det här, iaf slutet..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0