16.10

Haft en lugn och skön lång helg, varit och fikat i Norberg, gått från björnön till (nästan) gäddeholm, och åter igen kollat bilar.
Nu kommer en helg då jag ska jobba, men på lördagen är det 30 årskalas, men det är väl min tur att vara den nyktra föraren.. Känns bra att jag kan bestämma när jag vill åka hem.
 
Nästa helg har vi tänkt att åka till Sthlm och bo på hotell över en natt. Känns ju inte helt fel, så vi kommer väl gå ut och äta något gott också. E får hålla koll på det, mig kan man inte släppa ut i sthlm och tro att jag ska hitta något. Jag har gått vilse när jag gått ut från hotellet.
 
Imorn har jag ledig dag, sovmorgon som tyvärr inte är lika långa längre. Sen har vi även varit tillsammans i 8 år imorn, vet att en vän sa att det 7.e året ska vara ett jobbigt år, men måste nog säga att det har varit ett väldigt bra år. Och jag ser fram emot många många mer år till tillsammans med E.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0