Det var ett tag sen..

Det blir inte så mycket skrivande för tillfället, denna årstid gör mig inte pigg direkt. Jag skulle gärna bo utomlands detta halvår.
 
Jag gick på helg idag, så imorn har jag ledig dag och tänker sova ut. Eventuellt hämta hem MIN bil ( E´s gamla har nu blivit min) men den pplatsen som ska vara våran står det en bil på, så jag vet faktiskt inte om vi kommer kunna ta hem bilen imorn. Kanske jag kan skjuta fram den genom att köra på den? Men det känns lite elakt för jag vet ju inte vem som gjort fel än, hon (japp jag har stalkat ägaren, men fanns många med samma namn) eller om det är nissarna som har sagt att platsen är ledig. Jag hade annars tänkt att åka ut till Erikslund imorn och leta skor, men utan bil skiter jag i det.
 
Sen när E slutat imorn så åker vi till skogarna, alltid lika trevligt, ser fram emot att träffa familjen och tacooooos.
 
Nästa torsdag åker vi på kryssning, JULBOOOORDSkryssning, jag brukar inte längta så värst efter julmat men nu längtar jag. Och tur är det att vi åker på det för detta året får vi tydligen inget från jobbet. Dom är generösa på Humana :)
 
Nehej nu var det slut på ord för denna gången..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0