Väntan

Har lucka på jobbet och väntar på att jobba vidare. Skippar rasten och går hem tidigare, trött som få. Gick ändå och la mig tidigt ( för att vara jag ) men lyckades inte somna. Vaknade till av Es mess runt två, sen har jag vaknat och somnat några gånger. Tur han kommer hem ikväll så jag inte behöver sova ensam mer. Även att han låter som en gris när han sover så somnar jag som bäst när han finns där.
Ska eventuellt på visning i veckan, på lghn som vi kikat på utanför. Dom har visning idag men mäklaren skulle höra med ägaren om vi kunde få kika på den som i veckan ändå. Vill se hur den ser ut i verkligheten. Vi kan ju inte köpa just den antar eftersom vi måste väl sälja våran först?!

Dags att jobba vidare..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0