Semester..

Då är vi hemma igen, i söndags åkte vi ner till Vetlanda, hälsade på min kusin på vägen. Vi sov i mina föräldrars hus, åkte ganska så tidigt på måndag morgon igen. Då åkte vi till Tylösand, låg och solade hela dagen och sen tog vi en camping som det fanns plats på. Åkte in till Halmstad och åt och sen tillbaka till campingen igen. Blev en ganska så tidig kväll, ville somna snabbt för att vakna snabbt och åka igen, jag gick med på att tälta en natt men inte mer. Men det gick rätt bra, lite hårt bara men annars okej. På tisdagen åkte vi och solade ett tag innan vi åkte tillbaka till Vetlanda igen. Haft kanonväder alla dagar, idag åkte vi ner till Östanå en sväng  och badade. Vad har hänt, knappt något folk alls där nere?! När jag var liten var det fullt med människor där.
 
Nu är vi iaf tillbaka igen tills på fredag, då åker vi iväg igen.
 
Jag körde från Vetlanda till Mjölby, tråkig väg så jag höll på att somna, sen har jag nog inte kört så länge innan heller så med mina glasögon som jag inte är alltför van med gjorde att jag fick ont i ögonen också. Önskar jag kunde känna att det iaf är lite kul att köra...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0