V.14

Det har varit en lugn helg med sköna sovmorgonar. 
Igår var vi och hälsade på J och R + tvillingarna. Så otroligt små och söta. Det är tur att vi väntar liten nu :) längtar massor nu.
Kvällen var vi hos T och M, dom försöker komma på vad dom ska göra på nyår, samma sak varje år vid midsommar och nyår. Fast jag är inget bidrag, är väldigt idélös. Men detta året kan jag gärna vara hemma. Vill dom åka iväg så gör det mig faktiskt inget. Visst vill jag fira nyår med E men jag vill inte vara den som hindrar för att dom ska åka iväg, jag jobbar nyårsdagen. Och jag är så trött att jag gärna lägger mig efter 12 slaget.

Vi har precis vart på Ikea, E får inte nog av julmat så vi åt det. Tittade sen lite snabbt på spjälsängar, finns så mycket sött och jag ville veta om det var någon idé att önska mig presentkort där eller inte. 
Har tittat lite på barnvagnar också, många blivande mammor älskar väl det här med barnvagnar men jag tycker än sålänge det är så svårt. Vad ska vi välja? Det är ju inte billigt. Innan ville jag inte ha begagnad barnvagn men med tanke på priset så kan jag nog ändå tänka mig det. Emmaljunga verkar ju populärt, E tycker att vi inte ska köpa efter märket men jag bryr mig inte om märket utan tänker på hur säker och smidig den är och Emmaljunga verkar bra... 
Okej barnvagn ger mig nog lite ångest... Men det är ju långt kvar och vi har tid på oss men sånt här vill jag gärna vara tidig på.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0