Lugn och skön jul..

I söndags åkte vi ner till skogarna, lurade upp E tidigt på julfrukost så därför kunde vi komma iväg tidigare än vad som var tänkt (vad han hade tänkt).
Det har varit en lugn och skön jul med bara familjen. Jag har fått fina julklappar av både familj och av E.
Massor med julmat så nu vill jag inte äta julmat förrän nästa år igen.
Mamma och jag var och smygkikade lite på barnvagnar, jag har helt klart fastnat för Emmaljunga hittills. Nu ska jag bara fundera på hur jag ska övertala min käre sambo att vi borde köpa den sen :) Tyvärr är inte min sambo den som bara låter mig köpa vad som utan ska vara med och bestämma.. Attans.
 
Inatt var jag snabb in på Nellys sida och beställde mig hem ett par skor för bara 100:-, alla nellys egna skor kostade 100:-
Nu har jag precis köpt katternas julklapp, deras klösträd är ganska så sönderklöst så det var dags för ett nytt. Köpte ett genom tyska ebay, 667:- för ett klösträd på över 180 cm. Då är frakt betalt också.
 
Nu ska jag njuta av mina sista dagars ledighet, på lördag är det jobb igen. Jag hoppas det går bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0