Julklapp, done!

Äntligen måndag, imorn är jag ledig och jag ska sova ut så mycket jag bara kan. Jag slipper åka med E och lämna in hans bil tidigt på morgonen iaf. Nu ska jag bara försöka honom att låta bli att väcka mig när han går upp. Alltså så måste han vakna själv av sin väckarklocka. Lycka till!
 
Mina julklappar till E är färdiga. Jag gillar inte december, först födelsedag och sen julafton. Men jag tror han blev nöjd över gårdagens presenter. Men varför lär jag mig aldrig att börja köpa saker i tid? Utan blir fattig varje december..
 
Ringde och bokade tid för ultraljud idag, men fick inte förrän 20.e Januari, då går jag in i v.19 dagen efter. Baaah, känns så väldigt långt kvar.
 
Nu ska jag jobba 1½ vecka till innan jag går på 1 veckas julsemester (hoppas jag). Efterlängtad semester känner jag. Vi firar jul i Vetlanda, detta året blir vi bara med min familj, vilket känns riktigt skönt. Tänk att nästa år har vi en 6 månaders bebis som firar jul med oss. Vad annorlunda livet kommer vara då mot nu. Det ser jag fram emot.
 
Nu blir det lite sex and the city innan sömn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0