I mina tankar..

Jag har varit hemma några dagar nu, har inte mått riktigt bra. Men nu har jag gått på 1 veckas semester och hoppas det känns bättre efter den.
 
Det är mycket som snurrar i huvudet nu, mestadels om ny bostad. Jag tror verkligen att det kommer att lösa sig och att vi kommer flytta innan bebis kommer. Men jag vet också att det kommer bli väldigt tajt vart vi än hamnar. Just nu finns det inget ute och jag tror det dröjer ett tag innan folk börjar sälja igen också. Efter alla dessa röda dagar iaf. Det är väl iaf då vi tänkt lägga ut vår lägenhet.. Jag ska försöka släppa det ett tag men det är svårt. Vi borde flyttat för längesen.
 
Nu satc sen sova..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0