I´m back..

Det har varit tyst här ett tag, har inte riktigt vetat vad jag ska skriva. Något stort har hänt som jag inte velat dela med mig med resten av världen riktigt än. Men nu så. Vi väntar en liten i juni. 20.e juni som det ser ut just nu.
Jag är i vecka 13 just nu. Det är så häftigt att se i den där baby appen vad som händer med den extremt lilla varelsen där inne.
Men det här är så enormt efterlängtat. Även att jag vetat om det ett tag nu så känns det fortfarande så overkligt.
Jag har haft en helt okej början, växtvärk som gjorde förbannat ont och rejäl trötthet. Men jag har sluppit illamåendet.
 
Så mina senaste månader har ju varit lugna. Vissa kanske undrar om jag slutat röka, ja det gjorde jag direkt. Det som folk kanske tycker är lite konstigt är att jag saknar pepsi max mer än ciggen.
Jag saknar även mina långa sovmorgonar, vakna varje natt är inget jag är van vid.
 
Vi var även på ett tidigt ultraljud för lite över en vecka sen, jag tyckte det var jobbigt att inte veta hur det stod till där inne. Men den lille/lilla verkar ju finnas där och förhoppningsvis må bra. Nästa vecka ska jag boka det vanliga, men det blir inte förrän nästa år vi kommer få gå på det.
 
Nu ska jag ta och se vidare på Falk.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0