Pisskitfan

Min måndag blev inget vidare bra, varför? För jag kuggade ännu en gång, denna gången på uppkörningen. På något som jag egentligen verkligen inte borde kuggat på, men gjort är gjort. Jag hoppas att jag får köra med den jag körde med idag nästa gång också, han verkade snäll och lugn :)
Så självförtroendet sjönk ner till 0, känner mig ganska så värdelös som kuggar på båda två men jag hade egentligen velat skjuta upp på uppkörningen men då hade jag fått vänta till v40, det är ju en bit, så istället slängde jag 1000:- åt helvete. Eller nej min mamma gjorde. Men jag ger inte upp, än! Jag avskyr det men så jävla vek får jag inte vara.
 
När nästa allt blir tänker jag inte nämna för någon, förutom E. Orkar inte. Nu hoppas jag att inte mer negativt händer, för då lägger jag mig i fosterställning på golvet och gråter.
 
Knappt i mitten av augusti och det känns som hösten kommer, det jag gillar med hösten i vanliga fall är att då brukar jag vilja göra om i hemmet. Nu har jag inget att göra om. Jo jag (vi) måste måla taket i sovrummet innan vi lägger ut den, men hur kul är det? Snälla alla ni centrala 3or, bli till salu. NU!
 
Är ledig imorn också, men det är väl bara att sätta ner ansiktet i den där satans teori boken och försöka lära mig något.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0