Karusell...

I mitt huvud lever idag en karusell och innan dess har mitt huvud inte gått av båten.
Jag sov knappt något inatt, hade en sån där "tänkapåalltsomgårattänkapå" natt, bestämde mig för att inte sova något under dagen så jag kan sova inatt, men konstigt nog är jag inte trött än, men det är jobbigt när jag är så jäklans yr.
 
Mina sista semesterdagar går mot sitt slut, E börjar jobba imorn och jag får 2 egen dagar, nu förstår jag lite hur han känner sig när jag alltid är hemma när han kommer hem från jobbet. Det är faktiskt skönt att ha lite egen tid ibland.
 
Blev rekommenderad en film igår av M, I give it a year, vi såg på den ikväll, bra film :) Det finns anledningar till att man ska vänta med att gifta sig, iaf till man känner varandra :)
 
Ne dags att betala in till de där körkortet, har dragit på det för länge nu. Och nu är det väldigt nära. FY!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0