Helg..

Då var det helg igen, har ju haft en väldigt lugn vecka, ledig måndag och tisdag, sen jobbat onsdag-fredag. Men lediga dagar längtar jag alltid efter.
Mina lediga dagar SKA bestå av plugga teori, jag ska försöka göra så gott jag kan att inte göra min käre mor fattig :)
E ska på kräftskiva imorn, hade varit väldigt gott men jag måste verkligen prioritera detta. Och efter senaste intaget av alkohol så är jag inte ett dugg sugen på alkohol. Men vi ska nog ta oss ner till Småland snart och få riktiga kräftor, fångade och kokade av mamma och pappa, det är dom allra godaste :)
Sen är jag även fattig, har inte varit såhär fattig sen jag jobbade deltid. Jag trodde verkligen inte att jag skulle spendera så mycket på kryssningen som jag gjorde, och juli lönen var kass p.ga sjukdom och tjänstledighet. Smidigt att lyckas få in det samma månad tycker jag.
 
På tal om något helt annat så verkar Gert Fylking vara en riktigt rubbad människa, man behöver inte alls tycka om katter, men att påstå att man ska stena eller dränka små katter är ju helt sjukt. Du är inte frisk i huvudet om du tänker så. Så om du som läser min blogg känner som honom, ta ditt huvud och kasta dig mot en sten. Det är lika vidrigt med folk som skaffar sig sommarkatter och bara lämnar dom. Skaffar man ett husdjur, vilket som helst så har du ett ansvar, vill du inte ha fler katter t.ex, kastrera katten och/ eller håll den inomhus. Och vill du bara ha ett djur över sommaren, va kattvakt istället. Det finns bra blåsta människor i denna värld.
 
Nej om man skulle dra sig till sängs kanske.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0