8/8

Igår efter min vanliga vilning så vaknade jag upp med feber, jag som tagit tabletter som ska förbättra mitt immunförsvar. Känner mig svullen i halsen men inga problem att svälja så någon halsfluss är det inte.
Gjorde teoriprovet idag, lagom kul att cykla dit med feber, svettig som fan efter cykeltiden för att sedan ta kort. Det blev inget bra kort men jag orkade inte ta om. Kuggade med 3 fel, trodde det skulle bli mer så jag blev inget ledsen. Får vänta tills efter uppkörningen att boka ny tid. Hade annars tänkt att boka dagen efter men man fick inte :(

Har tänkt att försöka jobba imorn, febern har legat på samma så jag hoppas det inte blir sämre tills imorn. Ska jobba hela helgen också. Det var ju inte längesen jag var sjuk.

Nu är det snart dags att sova, håll tummarna att jag vaknar utan feber..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0