Resa bokat..

Det blev Egypten, Hurghada. Tog ett 4*igt all inclusive hotell. Finns väl inte så värst mycket annat man kan göra där heller kanske, lika bra att hålla sig på hotellet då :) Priserna hade gått ner lite från igår.
Så nu om en vecka ligger vi i solen och har det troligare liiiite skönare än vad ni i Sverige kommer ha det.
 
Det där med att gå runt med bikini har jag aldrig gillat, jag har någorlunda platt men enormt otränad jello mage, men mina sidor är långt ifrån platta, kan tro att jag är gravid på sidan av kroppen. Inte ens när jag gick ner som mest blev jag av med dom. Jäkla "love handels". En kvinnas värsta fiende ;) Men jag får tänka: Folk ser värre ut, elakt men sant. Fast jag vill egentligen gå ner några kilo, jag har stått på samma vikt mer i över ett år, gick upp då jag slutade röka, och lite av det har jag inte gått ner, har inte haft någon motivation till det. Men kaanske efter resan. Det bästa vore ju att träna, jag kan väga som jag gör nu bara jag hade fastare kropp. Men träning i alla sorts form är tråkigt. Men om man vill bli fin får man lida pin och helt enkelt skita i att det är tråkigt.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0