En ledig dag..

Älskade lediga dagar, jag önskar jag hade mer av dom. I helgen ska jag jobba, som tur är så är det bara dagturer. Men det passar väl bra nu när jag försöker banta. 4.e dagen och jag är redan hungrig. Illa! Första gången tyckte jag ändå var någorlunda enkel, men det blir väl bättre med tiden :) Fast hur mycket jag ska gå ner vet jag inte för jag vägrar ställa mig på vågen efter semestern.
 
Har städat och försökt plugga lite teori idag, jag önskar jag hade lättare för att lära in saker som för mig är ointressant. Jag hoppas verkligen våra framtida barn tar efter E i alla fall i såna saker. Jag har inget läshuvud alls.
Jag borde putsa våra smutsiga fönster, men eftersom jag är totalt värdelös på det och så är det riktigt tråkigt så kommer jag låta ett proffs göra det, så jag sitter och kikar på olika firmor just nu.
 
E är och gör sin mc redo för denna säsong, han har nog längtat :) Sen när han kommer hem blir det serie, han har "tvingat" in mig i en ny serie, Game of thrones. Ingen serie alls för mig egentligen, finns inget tjejigt alls som jag gillar annars. Här hugger dom av varandra huvud och andra kroppsdelar, men ändå på något konstigt sätt så har jag börjat gilla den. Jag som INTE skulle ha några mer serier att se på..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0