Helgar..

Älskade 4 dagars ledigt har kommit. Det är denna vecka som gör att jag klarar av de andra 4. Vi har rullande 5 veckors schema för er som inte förstår vad jag menar. Så var 5.e vecka har jag ledigt 4 dagar i streck.
 
Åkte ut till elund när jag vaknat, jag tror nästan att varje gång jag åkt bussen ut dit så är det alltid en barnklass som ska på. Och varje gång undrar jag hur man kan få ta in barn i en redan full buss? Inte med tanke på hur mycket barnen låter utan p.ga säkerheten?
 
Gick in på Lager 157 och hoppades på att göra några fynd, men jag måste säga att jag är besviken, var ju inte alls mycket kläder som lockade mig. Mest basic kläder, men en kofta fick följa med mig hem.
Sen till shoppingcentret, in på ikea en sväng (som jag för övrigt börjar tycka är ganska så tråkigt) köpte ljus, det är ikea bra på, annars undrar jag varför dom inte förnyar lite, det är ju alltid samma av allt, lite nya lampor ibland.
Skulle köpt mossa, men det glömde jag. Sen åkte vi ut till rusta för att köpa en adventsstjärna och min tanke var att jag skulle köpt mossa då istället, gjorde jag? Nej!
 
Nu har jag julpyntat färdigt, t.om granen är uppe..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0