Vila i frid Lee Richardson

Min förmiddag var helt värdelös. Inte nog med att jobbet ringde 07.30, då låg jag och sov fortfarande. Då ska jag vara på jobbet. Stressa upp, fast dom hjälpte mig med ett jobb så det kändes lite bättre.
Väl på jobbet och första person jag går till så får jag världens utskällning, den sa saker som egentligen är positiva fast på ett något enormt negativt sätt. Men man funkar inte med alla, så är det ju bara. Men jag brukar inte ta åt mig, men denna gången kändes det faktiskt.

Lee Richardson omkom idag i en speedway olycka, han har kört in i Jedrzejaks bakhjul i en tävling i Polen. Han körde för Vetlanda innan. Väldigt tråkigt :(


Över till något positivt, mamma och pappa kommer upp ihelgen :) E tyckte att pappa skulle med på någon "manskväll" på lördagen, öl och premier league final, hade inte haft något emot det om det varit mitt på dagen. Men nu börjar den tydligen inte förrän 19. Och vi brukar gå ut och äta på kvällen och sen vill jag själv umgås med min pappa också.
Men det ska bli kul, var ju ett tag sen vi träffades.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen blir det sängen, en dag till på jobbet innan sovmorgon. Tänkte försöka att inte försova mig imorn.

Champion league hette det visst


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0