Trevlig lördag.

Gårdagen var bra. Vi åkte till Sollentuna på dagen, E åkte lite mc på is. Jag tycker ju att motorsport är ganska så kul så det gjorde mig inget att titta på. Tog en fika på hemvägen hos E´s mamma.

Kvällen bestämde vi oss för att gå ut och äta, jag var mest sugen på Fragolino, vann t.om sten sax påse flera ggr. Men jag gav upp, det blev mat på Indigo. Tyckte tyvärr inte att det smakade så gott men det var trevligt iaf.
Gick till Å,circus och pitchers och tog några öl. Sen hem och sova.
En väldigt bra lördag.

Idag har det varit mestadels sängläge, tycker inte jag varit något bakis, bara varit riktigt skönt att sova ut väldigt länge.

Nee ska nog försöka få med mig E ut på en promenad. Ikväll visar dom en bra film på 4.an. Men måste ju se vem som åker ut ur BB, annars så tycker jag inte det är speciellt kul att se på längre.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0