Livet blir sällan som jag tänkt mig.

Ska försöka formulera mig ganska så kort och så att det inte låter för himla fel.
Jag har länge sagt till E att jag vill att vi ska försöka bli gravida inom väldigt kort annars så vill jag inte längre. Jag har trott själv att jag varit väldigt seriös med den saken, för det är något som jag velat något så enormt länge, det är ju anledningen till att jag slutade röka.
Nu är vi där.
E känner sig inte redo än.
Oj ni anar inte hur det kändes att höra.
Men jag kan ju inte tvinga fram något så stort.
Och jag tänker inte göra slut med den personen jag älskar mest i världen.
Samtidigt som det gör så jäkla ont att han inte är på samma ställe som jag.

Men jag tycker att om vi ändå ska vänta ett tag till med barn, borde vi göra något. Testa att jobba utomlands, göra en längre resa. Inte bara sitta här och göra samma sak hela tiden.
Nu hoppas jag på att E kommer känna sig redo inom väldigt kort. Men tills dess vill jag göra något annat, tillsammans.



Kommentarer
Hanne

Usch va jobbigt.

Har också varit där, på olika plan.

Förstår precis va du menar med att 'isf göra nått ist'.

Man känner sig färdig med det ena o vill börja på nästa liv typ.

Men får man inte de då vill ha man ha mkt av de 'andra' goda livet :P

Hoppas de löser sig för er o att ni snart e på samma plan :)

2012-03-04 @ 23:53:26
URL: http://villatretton.blogg.se/
Hanne

Väntan e alltid jobbigt, särskilt när de gäller så stora grejer som detta.

Men sysselsätt dig & försök få tiden o gå :) som du säger så kan man ju inte tjata på dem, de e bara vänta & vänta ;P haha, segrövar elr vad ;) Lycka till med allt, nu ska ja sova!

2012-03-05 @ 00:03:37
URL: http://villatretton.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0