Ingen helg här int..

Det underbara vädret fortsätter. När blir det dåligt igen? För jag tror minsann inte vintern är riktigt slut än. Även om jag gärna hade velat.
Min dag blev väldigt lugn idag, kunde gå hem redan 13.00, köpte med mig spicy hot och åt lunch hemma.
Såg även Jerset Shore, tror inte det är så jättemånga avsnitt kvar :( Hoppas det blir mera säsonger...


Här är en Jeffrey Campell sko, det vet väl många tjejer om redan. För väldigt många tycker dom är skit snygga. Men vad på skon är snyggt? För många av skorna ser ju ut såhär, eller iaf liknande? Den breda klacken? Platån? Att den ser så enormt jäkla klumpig ut? Eller är dom jäkligt bekväma? Själv tycker jag dom näst inpå är fula.
Har nog sett 2 par som såg helt okej ut, men för fula för att jag ändå skulle betala det priset för dom. För inte nog med att dom är fula, dom är dyra också :)
Okej fula är kanske lite väl hårt, men inte riktigt min smak.

Många av er tar helg helg idag, själv ska jag jobba på några dagar.. Men det hindrar inte mig från helgsnacks :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0