En "har inte gjort ett skit" dag.

Det är exakt vad jag har gjort idag. Inte ett skit. Nu ångrar jag mig nästan när jag ser hur det ser ut hemma. Men jag har fan ingen lust. Det var en bra dag att vara ledig på.

Mjo jag har faktiskt letat lite efter resor, men vi vill olika även där. Jag hoppas vi kan komma på något som vi båda vill. Jag vill göra något nu, inte om ett halvår.
Ibland förstår jag inte hur vi kunnat hittat varandra, vi är olika i nästan allt.
Men jag är glad att han är den han är, det är nog mig själv som jag är besviken på.
Varför i helvete har jag inte gjort något med mitt liv? Varför har jag bara gått och väntat och hoppats på att han snart ska bli redo? Under den tiden hade jag kunnat pluggat till något.
Nu har jag inte egentligen vetat vad jag vill göra. Men ändå.
Jag har egentligen full förståelse för hur han tänker, precis som han har för mig.

Men om detta ska funka, måste jag försöka att inte tänka på barn hela tiden. Nu har jag gått med på att vänta ännu en gång. Men fortfarande vill jag att vi gör något. Och jag tror att en lite längre resa vore rätt bra för oss.
Jag bara vill att han ska engagera sig i oss lika mycket som jag tycker att jag gör..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0