Effektiv

Idag har jag minsann hunnit med, bak, städ och tvätt.
Bakade kärleksmums och tuppakaka. Men faktiskt vet jag inte vad jag ska göra med det. Jag är ingen fika människa och jag tröttnade lite smått efter smeten.

Jag måste eller behöver underhålla mig på något sätt. Ingen har ju missat att jag är svartsjuk?! Nej trodde inte det heller. E är ju i Åre, hans hus är inte tjejfritt. Så jag behöver ha annat att tänka på istället för att mitt huvud ska få för sig annat. Vilket är drygt både för han och mig.
Jag vill ju att han ska vara där, eller det är kul för honom, han har velat det så länge. Men jag hade känt mig lugnare utan tjejer :)
Jag är fjantig, jag vet. Jag försöker bättra mig.

Neej nu ska jag hänga lite tvätt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0