4.3

Snaart får jag gå hem, snart är äntligen denna helg över.
Den har varit lite psykiskt jobbig, höra gnäll gnäll gnäll och allt är skit skit skit är faktiskt liiite små drygt efter en stund.
Men ett till jobb innan jag får gå hem.

Vila, det är vad jag ska göra. Kattjäkeln (Skilla) tycker ju verkligen det passar som bäst att mysa när jag precis håller på att somna, fleeera gånger om. Och då måste jag ju bara klappa henne. För hon ger sig inte, maxmyser och gör kullebyttor. Och blötnos i ansiktet får vi inte glömma. Och sen lägger hon sig nere vid mina ben så jag känner mig handikappad.
Jag kan ju inte bli arg, för hon är ju så söt :)
 Men en riktig dörr till sovrummet vill jag ha, skjutdörren kan dom öppna.

Igår kväll blev det lugnt, jag såg halv om halvt på gladiatorerna och spelade Sims (jaaa jag har kommit tillbaka till det igen, men det är ju så kul att inreda och bygga eget). Sen gjorde jag väl inte mycket mer. Jo åt tacos och färga håret.
Spännande helg, inte speciellt men det kan vara väldigt skönt med såna också.

Nej nu börjar min sega lucka ta sig mot sitt slut och jag kan äntligen gå och göra mitt sista jobb, tog ingen rast, så då får jag gå hem lite tidigare :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0