29.3

Äntligen har jag tagit helg.
Det firade jag med att köpa nya skor.
Och igår köpte jag mig en ny parfym, Escada Sexy grafitti.
Funderar på att åka ut till Erikslund imorn, det är faktiskt bland dom enda gångerna jag saknar körkort, för det tar så jäkla lång tid att åka buss ut dit. Och så är det fullt med svettigt folk..
Men på lööööördag är det äventyr till Älvsjö, där är det nämligen Äntligen hemma mässa.

Nu när våren smyger sig framåt så tycker jag att det lila börjar bli för mörkt här hemma. Ska man gå tillbaka till det limegröna kanske? Det är ju ganska så vår och somrigt. Och jag har det mesta i limegrönt som jag ska byta ut så jag behöver nog knappt köpa något nytt..


För visst är det väl lite trevligare med ljusare färger på våren och sommaren?
Bilden är snodd från google, för mig blir det inte grönt i köket utan i vardagsrummet..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0