13.6

Sista dagen i tvåsamhet, imorn blir hemmet tomt tomt tomt.
Jag vet att många tycker det är jätteskönt när den ena åker bort, jag är inte en av dom. Iaf inte på kvällarna, jag älskar att E hemma på kvällarna, ha någon att prata med även om det inte är mycket vettigt som sägs. Jag älskar att somna bredvid honom även om han skrapar sina tår mot lakanen så det låter som dom ska gå sönder :) Men en vecka går väl snabbt. Och jag tror dom kommer få riktigt kul.
Jag hade gärna åkt med, men en mansresa är en mansresa..

Något jag inte är riktigt nöjd med är att jag håller på att bli förkyld, är det någon sjukdom jag åker på så är det just den. Och jag vill verkligen inte vara hemma och vara sjuk under tiden E är borta, förstår ni hur tråkigt det skulle bli? Nej friska tankar nu..

Ikväll blir det någon form av mys, spicy hot och lite ost och kex. Och efter fotbollen så blir det nog någon film. Kanske leta efter någon rysare så man får krypa nära E lite extra inatt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0