En ledig dag.

Vaknade upp av att E´s klocka ringde, han skulle åka bana i Karlskoga. Somnade om i ganska så många timmar igen. Har haft 2 mardrömmar inatt, tänker inte gå in på dom, jag avskyr mardrömmar (de gör väl alla visserligen) men ibland undrar jag om dom försöker säga något?! Denna gången hade dom med döden att göra. Och det sjuka var att jag vaknade till och försökte tänka på varför drömmer jag om det och finns det någon anledning, det har nog
aldrig hänt förut.
 
Gjorde min "varjemånadsbudgetsomjagändåkommerbryta" innan, efter ränteändringen och amorteringsborttagningen så kommer jag eller så borde jag kunna spara ganska så bra nu. Vilket är bra, E fyller 30 om några månader och sen tänker jag börja spara till nästa semester. Men med denna lönen så ska vi ner till Vetlanda, min kusin gifter sig i augusti. Så bensin och present tar väl bort denna månads sparning. Och hårbollarna behöver tyvärr ett nytt klösträd som heller inte är gratis, men hellre ett nytt klösträd än att de ger sig på möblerna..
 
Nu ska jag snart väcka min andre hälft, så vi kan åka och handla lite. Förhoppningsvis blir det grillat ikväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0